SPOSÓB I KOSZT DOSTAWY:
Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Koszty przesyłki ponosi kupujący. Przesyłki dostarczają firmy przewozowe, w godzinach od 8.00 do 16.00.
Koszt wysyłki zależy jedynie od formy płatności. W przypadku przedpłaty na konto koszt wysyłki to 28 zł, zaś w przypadku płatności przy odbiorze 35 zł. W przypadku większego zamówienia (10 sztuk i więcej) koszt przesyłki to 40 zł. Opłata za przesyłkę jest doliczana jednorazowo do każdego zamówienia.
Sprzedaż wysyłkową roślin zaczynamy wiosną, zwykle w okolicach Wielkanocy, w 2023 r. to będzie 3 kwietnia a kończymy jesienią 31 października.
Rośliny wysyłane w początkowym okresie wegetacji wyglądają inaczej niż na zdjęciach. Proszę brać to pod uwagę w chwili składania zamówienia. Początek sprzedaży uzależniony jest od wielkości i kondycji roślin. W przypadku traw jest to nie wcześniej niż w połowie maja. Przy niektórych roślinach może to być już w marcu. Dlatego prosimy o zamówienia telefoniczne lub mailowe – natychmiast odpowiemy Państwu, czy i kiedy zamówienie może być zrealizowane. Po konsultacji mailowej lub telefonicznej zamówiony towar wysyłamy firmą kurierską pod wskazany adres w ciągu 2 – 7 dni od chwili zaksięgowania płatności na podanym koncie. Numer konta na jaki należy dokonać wpłaty to: 69 1090 2750 0000 0001 3324 5786
Przy zamówieniach z płatnościami za pobraniem wysyłka następuje od 2 do 7 dni od daty złożenia zamówienia. O dokładnym dniu wysyłki Klient informowany jest drogą mailową lub sms-ową. Kurier zapewnia dostawę w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych. Zamówienia realizujemy w poniedziałki, wtorki i środy – ma to na celu uniknięcie pozostawienia roślin na weekend u przewoźnika.
ODBIÓR OSOBISTY:
Istnieje możliwość osobistego odbioru roślin. Obowiązuje wtedy 10% rabat. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny, celem ustalenia terminu i szczegółów odbioru roślin. Zakup można odebrać na terenie szkółki w Dulczy Wielkiej lub w Mielcu. Oferta i ceny mogą ulec zmianie w trakcie sezonu. Kupującego obowiązuje cena z dnia złożenia zamówienia.
REKLAMACJE I ZWROTY
W przypadku uszkodzenia przesyłki prosimy odmówić jej przyjęcia lub przyjąć po uprzednim spisaniu protokołu uszkodzenia z przedstawicielem firmy kurierskiej. Jeśli produkty są uszkodzone lub nie nadają się do użytku, uwzględniamy reklamacje, prosząc o zwrot zakupionego towaru. Jednakże przed odesłaniem produktów prosimy o zrobienie zdjęcia uszkodzonej rośliny i kontakt z nami drogą mailową lub telefoniczną. Przesyłki zwrotne, o których nie będziemy wcześniej poinformowani nie będą przyjęte.
Zgłoszenia reklamacyjne roślin będą uznawane w terminie 24 godzin od otrzymania przez klienta przesyłki. Prosimy o zrozumienie – jest to materiał roślinny i niewłaściwe przechowywanie szybko szkodzi roślinie. Reklamowany produkt nie powinien posiadać cech używania. Rośliny, których reklamacja zostaje przez nas uznana prześlemy na własny koszt bądź zwrócimy za nie pieniądze. Pieniądze zostaną wówczas zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu w ciągu 3 dni roboczych od uznania reklamacji.